جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

علی بابا

علی بابا تور | علی بابا بلیط | علی بابا اتوبوس | علی بابا

علی بابا

۳۲۸ بازديد

نقش پر رنگ «پیک خورشید» در بازار بلیط هواپیما

بخش بزرگی از بازار خرید بلیط سفر به فضای مجازی منتقل شده است و بسیاری از مسافران با مراجعه به وبسایت‌هایی نظیر علی بابا، مستر بلیط، پیک خورشید و سپهر 360 (362) بلیط هواپیما، قطار یا اتوبوس را برای سفرهای خود تهیه می‌کنند.
با توجه به نزدیکی سفرهای نوروزی و هجم زیاد مسافران، رقابت اصلی در این بازار متعلق به آن دسته از سامانه‌های خرید بلیط پرواز است که امکان مقایسه قیمت را برای مشتریان فراهم می‌کنند.
وبسایت پیک خورشید، سامانه ای جهت خرید بلیط هواپیمایی است و در حال رقابت با سایت‌های مشابه (علی بابا ، مستر بلیط ، سپهر 360 (362) فلایتیو، سفرمی، سفرستان، اسنپ تریپ، الی گشت، ایرپلین تیکت، لست سکند، قاصدک 24، سیمرغ 24، تریپ، رسپینا، سامتیک، تیکبان، فلای تودی، دور و نزدیک) است.
تا فرودگاه رایگان بروید
در رقابتی که بین سامانه‌های فروش اینترنتی بلیط هواپیما وجود دارد، پیک خورشید یک گام به جلو برداشته و سفر رایگان تا فرودگاه را به مشتریانش هدیه کرده است.
به این ترتیب که کافی‌ است مشتری پس از خرید بلیط شماره تلفن خود را در سایت وارد کند. به این ترتیب پیک خورشید یک کد سفر رایگان اسنپ برای مسافر ارسال می‌کند و مسافر می‌تواند بدون نیاز به پرداخت هیچ هزینه‌ای مسیر منزل به فرودگاه را طی کند.
پیک خورشید، سامانه خرید بلیط هواپیما در ایران
خرید بلیط هواپیما، بلیط قطار، بلیط چارتر، بلیط اتوبوس و رزرو هتل از جمله خدماتی است که بهوسیله مرکز رزرواسیون پیک خورشید در ایران به مشتریان خود عرضه میشود.
https://www.sahamyab.com/alibabaa
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.